Nu blommar löken…. och lite annat smått och gott!


Det var längesedan de här fick komma till tals!

Så här kommer ett gäng som har en del att säga!

Och så lite annat kul!

Sist men inte minst…

så vill jag visa hur resultatet av mina lökar som jag grävde ner i höstas blev. Plus lite annat som blommar för fullt just nu!

9 tankar om “Nu blommar löken…. och lite annat smått och gott!

  1. Tack för de kloka orden … har faktiskt saknat dem 🙂
    Iors tankar får mig att tänka på en arbetskamrat till Lasse … de samåkte till jobbet under några år och han var väldigt morgontrött – hans stående ord när han till sist stapplande kom ut till bilen var ”Huvudet ville, men inte kroppen” …
    Vilken fantastisk blomsterprakt du har i rabatterna – såå vackert!
    Önskar dig en bra fredag!

    Gillad av 2 personer

    • Då har jag och Lasses gamla arbetskompis något gemensamt! Jag är lika morgontrött som han. Liknar mest Kalle Anka på julafton när jag kliver upp hahaha!
      Kul att du gillar mina blommor! Förra året blev det inte mycket av blomningen så det är kul att de nya lökarna blommar så flitigt.
      Önskar dig en trevlig fredag!

      Gillad av 2 personer

    • Vad kul att du gillar mina blommor! Det är onekligen en härlig tid nu när alla lökar blommar för fullt. Och tack vare den kalla våren så blommar de inte över lika fort som de brukar. Så man kan njuta lite längre av dem.
      Ha en fin och trevlig helg!

      Gilla

  2. Så fint du har det i rabatterna och krukorna. Ljuvligt vackert!
    Mitt huvud vaknar aldrig innan jag har fått mitt kaffe och frukost. Ingen idé att försöka prata med mig innan 😀
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Gillad av 1 person

Säg vad du tycker

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.